TfmBus

Alla inlägg under februari 2013

Av Poppebus - 27 februari 2013 15:01

Heej!  

Och välkomna till min blogg. Den kommer handla om spelet transformice. Jag har länkat till spelet i menyn och kommer nog göra det i inlägg också.  

Jag heter Hanna och är 12 år. Jag har en vardagsblogg som ni kan hitta HÄR. Om ni vill får ni gå in på den med, men den här bloggen kommer iallafall handla om tfm som man förkortar transformice.


Min mus heter Poppebus. Jag har haft den i ungefär 2 månader nu. Jag har nyss (i söndags) fått hard mode.   Ni som inte spelar transformice, jag kommer skriva inlägg om det och hur man spelar och så vidare i några andra inlägg.

Jag kommer blogga om nyheter i tfm, visa bilder, kanske göra någon serie ibland, visa bilder och mycket mer.  


Men det var allt om mig och så.. Ha det bra så hörs vi!

/Poppebus  

 

Tidigare månad - Senare månad

Language?

Om mig 8D


Hej där! Jag heter Poppebus och min blogg handlar om tfm. Klicka på "Visa presentation" för att läsa mer om mig. Kramis!

Vad är klockan? (Swedish time)

Awsome sidor

Rösta!! (:

Spelar du transformice?
 Sämsta spelet ever -.-'
 Jag gjorde det förut.
 Ja, det är kul!
 Nej, men ska börja!! :)
 Nej, det verkar tråkigt!
 OMG! Ja, det är klart jag gör ;3

Förr i tiden :3

Sök?


Ovido - Quiz & Flashcards